Udda fobi


Som några vet har jag en väldigt udda fobi. Traktorer, grävmaskiner, pansarvagnar, lastbilar... stora och läskiga maskiner som bara vill ont. Möter jag någon tar jag en omväg. Och mina mardrömmar handlar ofta om att jag blir jagad av grävmaskiner eller liknande. Nu har mardrömmen blivit verklighet. Jag är dock inte jagad -fysiskt. Men eftersom det håller på att byggas på grann-tomten så står där nu traktorer, grävmaskiner och traktorer med pansar-"hjul" och gömmer sig i mörkret. När jag tittar ut genom fönstret stirrar dom tillbaka. Jag är jagad -psykiskt.


En av de läskiga maskinerna.


Kommentarer
Postat av: sara

Hej Sara! Jag fick höra av en klasskompis idag att jag är "märklig" eftersom jag kom till föreläsningen med ångest och tårar i ögonen efter att ha stött på inte mindra än TVÅ grävmaskiner på vägen till skolan!! Jag tar också omvägar. Dom gör mig livrädd och jag vet inte varför. Det vore intressant att ta reda på vad den här fobin grundar sig i. Vet du vart du fått din ifrån? Skönt att se att man inte är ensam om att vara "märklig" iaf;P

Mvh Sara

2011-02-18 @ 10:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0