Tick tack, tick tack

Ibland går tiden alldeles för snabbt och annars står den bara still. Idag t.ex. tänkte jag i förväg att jag skulle hunnit ladda in, gallra och redigera bilderna från fredagens fotografering, men icke då. Istället har jag spenderat dagen med Daniel, på nova och hemma-mys. Ska ändå till ÖG's imorgon och hämta upp bilderna från nationens kamera (som jag fotograferade med på klubben) så dom kommer upp på hemsidan snart med -Allt ska ju ske snabbt!

Till temat hör även att jag hittat en av mina amerikanska "kusiner" på facebook. Det var väldigt många år sen vi sågs nu och den enda kontakten vi haft är brev och kort några få gånger om året. Så det va en nice suprise :) 

Så tiden rinner iväg från mig! men i väntan på egypten så är det fortfarande två veckor kvar, som känns som en evighet.  


mina favorit halsband just nu (som jag för övrigt gjort själv)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0