Miss independent

I samband med att jag börjat lära mig vad det krävs för att sköta ett hushåll, betalar räkningar, lagar mat, tvättar, håller koll på ekonomin osv. så har jag fått en känsla av att jag bor ensam. Jag sköter mitt eget hushåll -även fast jag fortfarande bor hemma. Som student i Lund möter man inte så många som fortfarande bor hemma, eftersom de flesta är från andra delar i Sverige. Detta gör även att det blir svårare för oss som redan bor här att skaffa bostad, vi hamnar ju sist i kön. Stannar jag i Lund några år till så kanske det är värt att börja leta efter eget ändå. Men om utbildningen tar mig uppåt landet snart så känns det inte så lönt. Only the future can tell. Det är rätt skönt som det är nu iaf, bor ensam fast hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0