Picknick-surprise!

Idag överraskade Daniel mig med picknick i parken. Vi skulle träffas för lunch och subways som ett alternativ. Istället hade han gjort egna baguetter med mums-pålägg och köpt jordgubbar och hallon till efterrätt. Snits! (som för övrigt är ett ord som används väldigt mycket i karnevals-kretsar och som jag annamat på sistone). Vi satt vid fontänen på en filt och bara njöt av att våren är kommen. Vinden var dock lite kylig (därav mössan), men det är inget som kan hjälpas. Får man en picknick serverad är det klart man sitter ute på en filt o smaskar i sig den! :) Jag är en sådan som brukar säga att jag inte gillar överraskningar... men sådana här överraskningar kan man ju inte göra annat än att tycka om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0