Foto-möte

AF-borgens 4:e våning med världens utsikt över taken i Lund (kom ihåg: ta med kameran till nästa gång!) hade vi dagens foto-möte. När man ser ut över taken i centrum kan man inte annat än att känna att man är högt uppsatt;) Men för att återgå till verkligheten så måste jag nämna att jag idag fått en djupare insikt i hur pass duktiga fotografer jag ingår i samma grupp som. Vi har en frilansfotograf, en egenföretagare, två pressfotografer från dagstidningar och så mig. Och vad är jag? Fotograf på ÖG's Nation och amatörfotograf. Men det är kul, för det bevisar att dom tror på mig och min förmåga.

Nu har jag kommit ett till steg närmare ett professionellare system och blivit intruducerad för Adobe Lightroom (som är ett slags fotogalleri,redigerings-program med exporterings-funktioner). Vi har även fått våra inlogg till karnevalshemsidan dit bilderna ska upp och schemat över karnevalshändelser innan och under Karnevalen. Så snart kommer ni kunna se mina bilder på http://www.lundakarnevalen.se, under länken "bildgalleri". -Logiskt eller hur? 



Snits!
Och heja Press! 
(Vad kul jag har!)  

Vi ses 21-23 maj i Lundagård.

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Åh, vad roligt det låter. Du är så jäkla duktig! Vill se mer foto i bloggen!!



Tyvärr kan jag inte komma ner till karnevalen... men i sommar ses vi!?



puss o kram



2010-05-08 @ 08:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0