Hemma igen!

Nu är jag hemkommen från Egypten-semestern och värmen. Har fått i mig lite mat och fått babbla av mig hos familjen. Nu ska bara huvudet hänga med och förstå att man är hemma, om inte förr så lär jag vell förstå det imorgon när jag vaknar och fryser istället för att svettas.

Resan har varit bra, själva Solresor gjorde oss lite besvikna men hotellet och maten och allting annat har funkat utmärkt! Har dock över 100 myggbett (seriöst) på fötter och smalben och är alldeles svullen. Men annars har resan varit bra. 

Har fört dagbok som vanligt under resan, så en lite utförligare beskrivning är att vänta. Nu ska jag dock försöka få mig lite sömn innan jag ska ta tag i plugget o allt annat imorgon. Laddar in bilderna snarast också, men de flesta kommer hamna på bilddagboken eller facebook, även om några läggs in här med.

Skönt att vara hemma igen (även om vi hade det mer än bra där!), har saknat vänner och kranvatten! Har druckit kranvatten och nu vill jag träffa mina vänner :)

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0