Hemligt Karnevals-möte

Idag hade vi i Pressen STOR-möte på KC. Det diskutterades vad som har gjorts, vad som görs och vad som ligger framför oss. Mycket hemligheter än så länge! Men imorgon är det LundakarneBal, och det är långt från hemligt. Det är den första någonsin, och det kommer bli Lunds största bal. Eftersom att jag är pressfotograf så kommer jag inte bara få vara med på alla roligheter, utan också dokumentera allt för senare bruk. (Exakt var mina bilder hamnar är ännu både oklart och hemligt!)

Innan mötet stack jag inom stan för att handla en mask till balen som jag sedan pyntade fin,fint med glitter. Köpte även andra saker, men dom är även dom hemliga (dock inte beroende på Karnevalen).



Dags att sova! Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0