Egypten

Nu är jag mitt uppe i min high-speed packning. En månad har rusat förbi och nu är det bara 11 timmar kvar till flyget lyfter. Snart dags att sticka till Daniel där vi ska "sova" inatt (dvs. stressa över mer packning), för att sen dra hemifrån vid 4-tiden. Har varit på nova och köpt det sista idag som solkräm, after sun, schampo etc. Nu ska packningen bara ses över en sista gång så jag inte glömt något och sedan ska vi dra.

Det är alltså i Hurghada, Egypten som vi kommer vara den närmaste veckan. Sol och bad och lite shopping. Har inte förstått att vi ska åka än, och det kommer förmodligen inte sjunka in förren vi sitter på flyget, om ens då.

Ser fram emot att få visa er massa fina bilder från resan när jag kommer hem:)
/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0