Långt uppehåll!

Nu var det extremt(!) längesen jag skrev något här. Har hänt massor i sommar och har inte orkat, hunnit eller velat skriva. Men nuså -nu när jag egentligen borde packa för fullt- då helt plötsligt kom jag ihåg att logga in på bloggen. Imorgon åker jag ut på äventyr i Sverige med familjen. 1 bil med 6 personer i 2 veckor. Dags att packa ner lite saker att göra på vägen:

-Sudoku
-Marian Keyes -Sushi för nybörjare
-Ipod
-Mobil
-Cosmos augusti nr.

check!

Förutom att köpa allt som behövdes inför resan så har jag även hunnit med en jobbintervju och ett besök på IKEA idag. Jobbintervjun gick bra (ta i trä), hoppas det kan vara min tur äntligen!

Nu ska jag fortsätta packa och sedan försvinner jag i 2 veckor.

Puss & Kram
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0