Sjukling

Jag vet inte om det bara är förkylning eller om det har o göra med någon sen bakfylla + början på halsfluss kanske, men segt är det. Speciellt när man vaknar och upptäcker att man glömt sätta väckarklockan kvällen före och att man ska vara i skolan om en timme. Då hoppade jag upp ur sängen och slängde på mig kläder. Men när jag hejdade mig själv i stressen och märkte att jag inte mådde alls bra tänkte jag efter om det verkligen var värt att dra till skolan i 2 timmar -när föreläsningsmaterialet redan finns på kurshemsidan. Svaret var nej.

Dessutom skakar hela huset fortfarande eftersom dom påbörjat ett nytt byggprojekt på granntomten. Det känns som jordskalv varje dag; alla fönster, speglar, lampor och skåp skakar. Och det gör mig inte mindre illamående och tar inte bort huvudvärken heller direkt.

Så min dag har jag spenderat hemma i soffan och nu är det snart dags o sova. Hoppas på en friskare dag imorgon. Är ändå ledig från skolan så har råd att ta det lungt. Fast tror jag sticker till Nova eller något, bara för att komma ut lite:)

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0