Igår, Idag...

Bilderna från gårdagens shopping lägger jag upp imorgon istället, det blev lite sent idag. Har fixat med en ny design till Chilys blogg, http://discofever.blogg.se. In o titta vetja :)

Gårdagens pub var i extas! Vi som jobbade hade kul kul kul! Massa snuskskämt och galna nya drinkar, dvs sjukt bra kombination! Dom nya förmännen Alex och Gustav klarade sig fin fint och vi överkom alla hinder galant!

Vaknade upp med ett leende på läpparna idag - bra var gårdagen.

Cyklade till tandläkaren i 1dm slask med is-botten, kom 5 min sent men det gjorde inget då tandläkarna var 10min sena.

Sen stack jag till killarna och hängde där tills jag skulle vidare till skolan 2 timmar senare. Vi hade obligatorisk informationssöknings-undervisning i biblioteket 1h och jag höll på att somna. Inte för att jag var trött utan bara riktigt uttråkad.

Men jag överlevde, och här sitter jag nu -framför datorn, fixar med bilder och webdesign. I like it!



GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0