Dag 2 som sjuk.

Hostan och snuvan fortsätter. Ännu en dag tillbringad inomhus i värmen. Då är det tur att man är bra på att roa sig själv. Finns alltid något att göra, sortera, pyssla med... Idag har jag sorterat två stora högar med tvätt, fixat disken och fortsatt med mitt vårstädningsprojekt. Vilket går ut på att jag sorterar alla mina lådor (och annat) och slänger hälften där i. Har även hunnit me att drömma mig bort till varmare platser:) Familjen kommer nog inte ha tid att ta en solsemester i sommar då mina små systrar tar studenten och konfirmeras, ett badrum ska renoveras och så är vi uppbjudna till några familjevänner i Stockholm. Så solsemestern får jag nog ta tag i själv om den ska bli av -dvs börja spara pengar nu!

Påtal om drömmar -så drömde jag i natt att jag var ett skelett som kunde flyga. Men så kom det en brinnande fågel emot mig och jag störtade rakt ner i isen.

Varför drömmer man aldrig om vardagliga ting?

Med den frågan lämnar jag och fortsätter med städandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0