Stressig dag

Idag vaknade jag lite halvbakis från gårdagen. Åt frukost/lunch, gjorde mig iordning och åkte till IKEA med familjen. Sanna skulle ha en ny garderob och jag är i starkt behov av en ny skrivbordsstol. Men som alltid när man åker till sådana här ställen kom vi hem med mycket mer. Jag köpte t ex. en växt till fönstret och en dörr-krok och så hittade vi presenter till Sandra.

Vi kom hem vid 17.30 och 19.00 skulle jag, Sanna och Sofie vara på Romana och fira Sandras 20års dag. Vi var där 19.10 (tidigt för att vara oss!). Käkade pizzor och hade trevligt med "en hink cider". Sprang även på Markus från gymnasiet:) Tyvärr kunde jag inte följa med ut ikväll eftersom jag som många andra ska köa till Lundakarnevalen imorgon. Vi har planerat att vara där kl. 07.00 men det finns dom som tänker börja vid 5-6. Kyla, snö, slask...
5000 studenter, bakfylla, fylla...
varm oboy, kexchoklad, kebab...
orkester, kortlekar, viskningsleken...
Har hört mycket om vad som kan och kommer att hända i kön. För att inte ställa in sig för mycket på vad som kan hända, och för att jag borde sova nu om jag ska komma upp halv 6 imorn, så skriver jag mer om vad som faktiskt hände antingen imorgon kväll eller på måndag (beroende på hur trött jag är imornkväll).

Kommer även bilder från idag, som jag inte hinner ladda in nu.

Godnatt! Hoppas på en kul kö-ning :)
Håll tummarna för att jag inte dör i kylan? Tack :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0