Sommar om 1 månad

Nu är det bokat! Vi har hittat en vecka som passar oss båda. Om en månad sticker jag och Daniel till Hurghada, Egypten. En välförtjänt semester och get-away, speciellt för Daniel. En vecka av sol, bad, avkoppling och tid tillsammans. Beräknas vara 24 grader i luften och 22 i vattnet. Kommer bli sjukt nice:) Vill börja packa nu. Men innan jag kan fokusera helt på Egypten har jag hemtenta i skolan, fotouppdrag för ÖG's på deras novischfest, Karneveljen och förmodligen annat som dyker upp. Och till resan måste vi fixa med pass o vaccination. Men ändå, jag får sommar om en månad, kan ni förstå det? :) 

Jag och syster på rhodos sommaren 08.
(Somrigaste bilden jag har på denna datorn..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0