Saker att se fram emot

Jag har svårt att somna på grund av ivern i mig nu. Fick precis veta att våran resa kommer bli av! Nu är det bara att boka ett datum :) Jag tycker om att resa, vem gör inte det? Men min familj är en sådan som varje sommar rest till en ny plats -vi vill se allt. Jag har varit i USA 3 gånger, bilat i Europa några sommrar och tagit charters till olika soliga medelhavsöar för att nämna några resor. Men jag har aldrig rest utan familjen. I maj 2008 var jag och systrarna i Madrid några dagar för att hälsa på vår kusin som pluggade där, men närmare än så kommer jag inte en resa med vännerna/en resa på egen hand. Och nu blir det av -och jag kan knappt bärga mig. Vill resa NU! :)

En annan sak att se fram emot i vår för min del är att jag förmodligen blir av med tandställningen. Har haft den i 3 år nu, så snart dags tycker man. Börjar se fint ut i munnen, alla gluggar har försvunnit, även så "det extrema" överbettet (som tandläkarna kallar det men som varken vännerna eller jag kan se).

Blir stora förändringar i vår alltså, och jag ser riktigt mycket fram emot varenda en.

Även om att sova känns omotiverat nu, så borde jag ändå försöka. Imorn har jag seminarie i skolan och sen ska vi fira Alex som fyller 25! :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0