Pressfotograf!

Idag kom beskedet med posten: jag kom med i Lundakarnevalens Pressektion som fotograf, mitt första hands val! Är sjukt glad och kan inte sluta le^^ Det är inte ofta man får vad man vill ha, just därför blir man så glad när det verkligen händer. Mitt jobb kommer vara att dokumentera allt som händer fram till- och under karnevalen. Var bilderna används berättar jag när dom gör det.

Dom jag har umgåtts med den senaste veckan vet att jag varit väldigt, väldigt nyfiken och nervös. Har kollat min mejl tio gånger om dagen, varit först på posten när brevbäraren kommit och haft ljud på mobilen (har alltid ljudlös+vibrator annars). Kanske känns lite väl hispigt, men när man verkligen vill ha något är man väldigt angelägen att få det. Beskedet skulle komma efter 2,5 vecka och efter ca 3 hamnade det i brevlådan.

På onsdag 4/3 ska jag träffa hela sektionen, ska bli sjukt kul att träffa alla! Och på lördagen den 6/3 är det Karneveljen, dvs kick-off festen för karnevalisterna. Ser fram emot det!


Kommentarer
Postat av: Sandra

6/3 ska jag dansa inför alla på karneveljen. Ska bli sjukt ballt!! & lite nervöst :P

2010-02-28 @ 20:44:53
URL: http://stilling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0