På jakt efter nya skor

Kom inte i säng förrän 03 och somnade 05 inatt. Så det är inte så konstigt att jag inte vaknade förrän 11.30. Gick upp, åt frukost, gjorde mig iordning och drog sen till Lina för att ta en promenad till stan. Det är så skönt att få prata av sig med Lina, hon inte bara lyssnar men förstår och ger tips och råd. Tack :) Lina skulle till jobbet och jag hade ärenden. Ett av dom va att köpa ett par nya, men framför allt HELA skor. Jag har varit konstant förkyld hela hösten och vintern och det lär bero på att alla mina skor läcker in. Sen var jag på jakt efter en av mina kursböcker, som jag nu har beställt och väntas få på torsdag. Jag har även lämnat in min klocka på länk-justering och ska hämta upp den imorn efter skolan.

Det här lyckades jag shoppa idag:

1. Spets-tights från Whoops 299kr (Presentkort). 2. Stövlar från Din Sko 399kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0