Lördag

Eftersom mina småsystrar har sportlov så passade vi på att boka in några timmar som vi kunde umgås som familj. Vi åkte till Entré och bowlade och shoppade lite. Jag gjorde några rejäla fynd på Monki på halva rea-priset. Jag fick jeansleggins, kjol, hårband, tshirt, tröja och body för sammanlagt 137.50kr! Och visst blir man glad när man gjort riktiga kap? 
När vi kom hem hade jag 2 timmar på mig att duscha, göra mig iordning och slå in Linneas födelsedags-presenter. Av någon anledning flög tiden iväg och plötsligt var jag 30 min sen till min middag med Linnea. Men är man student så är man, och 19.00 betyder att man har dubbelkvart och då börjar man 19.30.  
Presenterna som jag, Lina och Josse lagt ihop till var födelsedags/inflyttnings presenter med köks-tema. En kokbok, lite köksverktyg, textilier i köket osv.
Efter middagen drog jag och Linnea vidare till Josse där vi träffade Lina, Emelie och Ulrika med. Och efter drinkar, färgade tungor, presentöppning, sång och dans i soffan så begav vi oss till stan och Tegners.

En lyckad dag och kväll!  

1.2.
1. Mina fynd från Monki. 2. Linneas presenter.

3.
3. Kvällens outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0