Dagens outfit

Idag handlar om att med små knep känna sig super-snygg:)

Plockade fram en gammal brosch och lät den pryda min annars ganska vardagliga tröja med krage.

För festen ikväll hade jag tänkt ha på mig mina nya svarta spetstights, kjol/shorts, linne o kavaj. Men nu när jag skulle klä på mig kände jag inte alls för att vara uppklädd. Så istället blev det jeans, vitt linne, svart kofta, min nya sjal från H&M, en drös smycken och en lätt sminkning. För att inte vara allt för vardaglig satsar jag på orange/röda läppar (som jag läste i min nya Glamour ska vara det mest spännande inför våren). Jag är vanligtvis svag för att sminka hårda ögon och köra på en ljus nyans på läpparna. Men idag blir det tvärt om, Ljusa ögon, svart mascara o kajal och röd/oranga läppar. Vår-fräsht :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0