Dagen hittills

Mer snö och mer slask, blöta fötter och förkylning. Kan inte vintern ge sig så det kan få bli vår snart? Dock fick jag se något av det vackraste jag sett på hela vintern imorse: UB-parken i total dimma. Snö + dimma måste vara något av de mest fotogeniska ting som finns, och därför hade jag såklart inte på mig min kamera... Riktigt synd, för det hade kunnat bli fina bilder det.

Halva natten spenderades till hemtentan (som äntligen är klar, wiihoo!) och halva natten till att ligga och lyssna på när traktorerna skottar snö på Tetra Packs tak. Lite sömn om ens någon inatt alltså, men nu är hemtentamen inlämnad efter många om och men: problem med att få tag i expeditionen på skolan bland annat. Boken som jag hållit på i några veckor eftersom jag behövde den till hemtentan, är numer tillbaka lämnad och böterna är betalade. Mycket avklarat idag lagom till helgen. Nu finns det till och med tid att vila lite inför ikväll. Min träningsvärk skulle kunna få försvinna lite med. Måste ju vara pigg och rörlig ikväll när jag och Josse ska fota ÖG's novischfest. Har inte fotograferat åt ÖG sen på deras bal i oktober, och aldrig fotograferat en sittning, men det ska bli kul! 

Lägger upp bilder från det i helgen! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0