Brevet till USA

Många konstiga drömmar fyllde min natt.

Förkylning och honungste har tagit över min dag.

Det enda vettiga jag gjort idag är sortera tvätt och skriva ett brev.

Brevet är till mitt kusinbarn i milwaukee. Hon är 10 år och behöver en brevkompis till ett skolarbete. Vi bestämde oss för att skriva varsin liten del av brevet, så istället för en fick hon fyra. I min del skrev jag om vad jag gör nu, pluggar, söker jobb, jobbar ideellt som fotograf på nationer o i karnevalen, förklarade lite om karnevalen och bad henne skriva om sina intressen. Jag fick även chansen att använda mina gamla undanstoppade brevpapper med blommor, bra att dom kom till användning igen.

Dagen har varit väldigt seg liksom mitt huvud. Har föreläsning 8.00 (dvs 8.15) imorn så borde verkligen lägga mig och sova nu om jag ska lyckas ta mig dit.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0