Den senaste tiden...

Det har hänt jätte mycket den senaste tiden och nu är inget undantag. Måste plugga inför torsdagens tenta på delkurs 3, men hur mycket jag än försöker så fastnar inget. Dessutom är vi ju mitt uppe i karnevalsförberedelserna med helgens biljettsläpp och i torsdags fotograferade jag på ÖG's förkarnevalssittning. Och för att komma ifrån allting som måste göras bums var jag här om veckan ute och delade ut CV:n för att öka chanserna för jobb i höst. Har börjat titta runt på lägenheter och har man bara inkomst så kan flytten bli av lite snarare!

Och som om detta inte var nog är det ju Valborg på fredag! Hoppas på en solig skön vårdag så man riktigt kan njuta i parken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0