Sova, sova, sova

Jag vill sova! Fick ingen sömn inatt pga min jobbiga hals. Det är verkligen svårt när det känns som halsen täpps igen så fort man lägger sig ner. Även om Bafucinet (smärtlindrande/bedövande sugtabletter) hjälper för stunden, så gör dom ingenting i längden. Det enda som hände under natten var att jag låg och vred på mig. Och sen skulle jag upp kl 7 för att vara i skolan kl 9, men kom inte upp förren 8.45 och var i skolan 9.20. När jag väl kommit ur sängen är jag ändå rätt snabb på att göra mig iordning och sen tar det 10-15 min att cykla till skolan beroende på vinden.

När jag sedan kom hem från skolan vid 14-tiden åt jag lunch och slöade i soffan. Kroppens energi försvinner helt när man inte får använda nattens timmar till att ladda batterierna. Men man vågar knappt ta en powernap i rädslan om att sova för länge, inte kunna sova inatt och vakna för sent. Imorgon är det ju seminarie (mitt första då jag missat de två första) och jag inleder hela vår presentation. Ett tillfälle då jag bör vara pigg och allert så jag inte förstör för hela gruppen...

Allt som allt hoppas jag på sömn inatt! Håll tummarna för mig? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0