Järnbrist?

Kan det ha varit av järnbrist eller kanske bara trötthet som jag höll på att svimma påväg till skolan idag? Det hände när jag hade mindre än 20 meter kvar. Plötsligt kände jag hur pulsen gick upp i halsen och synen blev alldeles suddig. Jag var tvungen att gå av cykeln och leda den den sista biten för att inte falla ihop. När jag fått hämta andan lite, så kunde jag fokusera igen och lyckades ta mig in i hörsalen.

Efter föreläsningen hade vi grupparbete och påbörjade vårt projekt till nästa veckas seminarie. Uppgiften är att debattera för det kvantitativa respektive det kvalitativa synsättet och metoderna. Vi diskutterade dock inte bara själva uppgiften, vår nya lärares utlärningsmetod kom också upp. -Är han nervös, kan han inte sitt ämne eller använder han sig bara av helt fel utlärningsmetod? Skumt och svårförståligt är det i alla fall.  

Jag hämtade även ut min hemtentamen från den första delkursen, vilken jag var nervös på att jag inte skulle klara. Men vet ni vad? Jag fick VG, högsta betyg! Hur jag lyckades med det har jag dock ingen aning om... Likväl fick jag VG och det ska firas ikväll!


(Bild på mig i mitt rum.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0