Jag och min hesa röst

Svullna mandlar och halsont är bra för min sångröst. Jag gillar hur min röst låter när jag har ont i halsen. Sådär skrovlig och hes. Dock gör det ont att prata och ännu värre är det att sjunga, så jag bör nog låta bli.

Dessutom hade vi seminarie idag i skolan där min röst svek mig då och då och jag tappade bort mig totalt. Det hela slutade med att jag läste innantill från papprena/power pointen. Som tur var betygsätts inte själva presentationen utan bara arbetet och att man faktiskt redovisade det, så denna gången klarade jag min undan ändå.

Sitter just nu och lyssnar på min U2-skiva 18 singles och låten Stuck in a moment you can't get out of. Och sjunger. Jag borde inte men det är svårt att låta bli när man kan texten utantill... "I'm just trying to find a decent melody, a song that I can sing in my own company".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0