Handieman

Fick nyss kommentaren "du är ju handieman!". Och det är sant, har varit en riktig fixardag idag, inte bara för mig men tydligen för hela familjen. Jag har skrivit tenta på 3 av 5 avsatta timmar. Och sen jag kom hem har jag bakat och limmat ihop mitt trasiga diadem. Min lillasyster bakade kanelbullar och mamma sydde gardiner. Nu har jag även skrivit en lista på saker som jag ska ha med mig imorgon till parken. Vi ska nämligen träffas och sticka dit redan vid 9-tiden och så tidigt på morgonen fungerar inte mitt huvud av sig själv -måste ta hjälp av anteckningar jag gjort vid ett piggare tillstånd. Som tur är ligger inte parken så långt hemifrån så skulle jag glömma något är det bara o springa hem, dock ganska omotiverat när man slått sig till ro.

Nu är det sovdags och uppstigning 07.15.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0