Effektivitet dom senaste dagarna

Såhär effektivt skolarbete som jag haft dom senaste tre dagarna har jag nog inte haft sen gymnasiet, om ens då. Vi fick den första seminarieuppgiften i tisdags och träffades efter föreläsningen och påbörjade den smått. Därefter sågs vi igår och skrev klart det mesta. Idag hade vi två föreläsningar med tre timmars mellanrum och satt och finslipade det hela. Nu känner jag att man kan pusta ut över helgen och ta tag i det igen på måndag för att sen redovisa det på tisdagens seminarie.

Tur är det att vi är hyfsat klara, eftersom vi fick vår andra seminarie uppgift idag, som påbörjas på måndag. Dom lappar alltså över varandra och kan göra det komplicerat för de som inte kommit någon vart.

I tisdags kväll var jag först på internt biljettsläpp för Karnevalen och sedan drog jag och en annan tjej ur pressen till Karnevalstidningens Releasefest.

Nu ska jag iväg till gymmet. Tiden utnyttjas väl här, är fullbokad varje liten minut av dagen känns det som.

Skriver mer sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0