Duktig och mindre duktig

I morse var jag duktig! Drog till skolan vid 9-tiden på min "lediga" dag och tentapluggade med studiegruppen. Det var ett himla snack om filosofer, författare, koncept, teorier, perspektiv, modeller... Man ska inte bara kunna namnge och beskriva dom olika, utan även kunna koppla ihop modeller med perspektiv och perspektiv med teorier och teorier med författare osv. Det snurrar i huvudet. Antingen kommer tentan på torsdag gå vägen eller så blir det omtenta i augusti. Håll tummarna för mig?

Efter tre timmar av duktighet drog jag ner till stan för att införskaffa presenter till systrarna som fyller år imorgon och på lördag. Jag hittade presenter, men först hittade jag klädes-rea på Gina Tricot. Så det kunde inte hjälpas att jag inhandlade lite sådant med. Köpen blev ett långt vitt linne och en oversized blå kofta:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0