Allergi?

Min förkylning tycktes ha lagt sig lite... tills jag vaknade idag. Har snörvlat oavbrutet genom en halv föreläsning, Pressens affisch-tapetsering av Lund, grillning, plugg, cv-skrivande och tv-tittande. Mina ögon rinner och huvudet kokar. Kan det vara en sent utvecklad allergi som börjar visa sig? Vad det än är så hoppas jag inte det tänker vara långvarigt. Det skulle vell i alla fall kunna ta en paus imorgon? För imorgon är en väldigt viktig dag -jag ska nämligen söka jobb, och jag hoppas verkligen att jag får det!

Önska mig lycka till?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hur gick det med jobbet??

KRAM från kusin!

2010-04-22 @ 12:40:13
URL: http://hannarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0