Nystart

Nu var det riktigt längesen jag skrev något här... så längesen att jag hade glömt mitt lösenord och fick skapa ett nytt för att kunna logga in (ja, då är det längesen!). Jag har funderat lite över vad som bör stå här och vad som inte bör stå här, vad jag vill att ni ska få läsa och vad som bör stanna i mitt eget huvud. Från och med nu kommer det bli en ändring på riktningen av denna bloggen. En nystart om man vill. Precis som jag anade för några veckor sen var påväg. Nu är den här.

Om ytterligare några veckor, när min webdesign-kurs kommit igång lite bättre, kommer ni få se en renovering av utseendet på bloggen med. Dvs när jag kommer ihåg hur man gör.

Framöver blir det mer tankar och mindre händelser.
Enyoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0