The Circus

Jag måste ju berätta om min lördagsupplevelse, som började i onsdags när vi bestämde oss för att dra till Britneys konsert i Köpenhamn på lördagen. Låt mig bara klargöra att jag inte är något stort fan av henne, men varför inte ta chansen när man får den? På torsdagen köpte vi iaf biljetter och på lördagen 18.00 började insläppet på Parken. Vi fick sittplatser då ståplatserna var slut, men det var nog smart för annars hade man inte sett ett dugg. Kameran fick stanna hemma för jag vågade helt enkelt inte riskera att få den beslagtagen, detta hade man dock inte behövt oroa sig för för så noga kollade dom inte alls, men nu vet man det till nästa gång.

"Förband" var DJ Havanna Brown. Hade aldrig funkat om hon var kille eller inte hade de stilen hon hade (lårhöga stövlar, svart baddräkt, solbrillor, spretigt blont hår.. ja på avstånd kunde det varit Britney själv). 

Ca 21.00 började The Circus med clowner, trollkarlar och helt sjukt bra acrobater. Och efter ytterligare en halvtimme eller så kom Britney upp på scen. Hon är en stor entertainer, och man häpnades hela tiden över att dom lyckades trolla bort henne framför 47 000 åskådares ögon. Jag är inget fan av Britney men jag är ett stort fan av trollkarlar! 

Sammanfattningsvis var det en underhållande konsert som jag nu kan kryssa av på min "att göra"-lista :)



Föresten så blev jag sjukt party-pepp under och efter konserten, eller ja, egentligen redan när vi anlände till Köpenhamn. Bara för att folket där är så uppklädda och tillfixade. Jag fick ett sug av att gå ut och festa i Malmö, helst innan jag åker den 22:a, vilket kan bli lite tajt då jag har bokat upp mig varje dag. Men någonstans ska man vell kunna klämma in det med? hoppas HOPPAS!


puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0