strAW(E)SOME!

I'm here and now you can read my mind!

Idag har jag (med hjälp av filmen Ps. I Love You, som jag såg i morse) insett att jag ska börja ta den tiden för mig själv som jag så länge tänkt på att jag vill ha.

Så idag har jag ägnat dagen åt min nya Cosmo och koppar av blåbärs te, iklädd mjukisshorts, linne och raggsockor, medan regnet forsat ner. Nu saknas bara den egna lägenheten med hängmatta på balkongen -men det ska också bli min verklighet snart!

Resultatet av hela dagen blev i alla fall att skapa en blogg, en dagbok, en plats att skriva av sig: om mina tankar, motton, inspirationskällor, idéer, drömmar, fantasier...

hoppas ni är läs sugna och snart tittar in igen =)


ps. strawsome = strawberry+awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0