kvällen 09-07-18

På kvällen drog jag och Linnea ut på äventyr.
Frågan var: Skulle vi till Båstad, Helsingborg, Malmö eller Lunds?

Efter jag gjort mig iordning i rekordfart (för vi kom hem kl 21 från Danmark), och vi dragit till killarna på förfest vid tio-snåret, kom vi fram till att Lunds Penthouse var det rätta alternativet för denna kvällen!

Vi fick även med oss hela killgänget dit -som egentligen skulle till Malmö. Men innan vi stack från förfesten hade Mattias radat upp kanske 20-30 shots på köksbänken och sa till mig och linnea att det var våra som var kvar... jag tror fortfarande inte att killarna hade tagit några, men svårt o säga nej när någon bjuder ju ;) så det blev en röd, en blå, en genomskinlig o en brun, och sen en röd till.. och kanske någon mer. Det farliga med shots är ju att det slår in ett tag efteråt, och det jobbiga med det är när man ska uppför 10 trappor i högklackat, vilken är jobbigt i vanliga fall också! Men vi klarade oss -
och vilken kväll det blev!


(bild från en av vårens många utgångar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0