återgår till verkligheten

Nu är jag färdig med att skriva om vad som hänt, och återgår till Tisdagen den 21/7 -09 som det faktist är idag.

Jag är nästan klar med packningen, har varit iväg och fixat det sista på stan också och kommit till det stadiet där man dubbelkollar allt, -har jag glömt något? ja det gör man alltid...



Vi har även test-packat ut i bilen, för att kolla så alla väskor får plats. Vi har ju hyrt en bil som vi ska köra ner med. Jag har fått ner allt mitt i en liten resväska och en ryggsäck. Det enda som inte fick plats var mina joggingskor -som självfallet ska med! här ska inte slöas -inte bara i alla fall! =D

Såhär kommer resan se ut:  
kör hemifrån 09-07-22 kl 07.30
tar båten från Danmark till Tyskland
övernattar i Tyskland och Frankrike
kommer till Valencia lör 25/7 och bor där en vecka
veckan efter det bor vi i Barcelona
sedan bär det av hemmåt igen med övernattning i Frankrike o Tyskland.
Kommer hem 09-08-11



Och sen kommer jag uppdatera bloggen efter det. Har med mig en dagbok så jag inte glömmer bort viktiga/smaskiga detaljer ;) 

Ha det AWESOME i Sverige, så ska jag försöka ha detsamma utomlands =)

puss och kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0