090714

Ja, då har första antagningsbeskedet kommit och jag kom in på Webdesign och Medie -och kommunikationsvetenskap, kommer läsa Webdesign i alla fall =) sen får vi se vad som händer med jobb och så...

Nu är det en vecka tills jag åker på familjesemester till Barcelona och jag är fullt uppbokad varje dag, stressigt, men det är ju jag som gjort det så. Jag vill hinna träffa alla och ha kul innan jag åker utomlands. Kommer inte tillbaka förren i mitten av augusti och då är det inte långt kvar till skolan. Vad som är jobbigt med detta är bara att jag blivit så himla stressad och irriterande men sant går detta ut över mina vänner :( förlåååt! Men inte så lätt o höra klagomål att man är 5min sen, efter att man slängt i sig maten och sprungit genom huset för att hinna ses en stund.

Idag har jag förutom att träffat girlsen en stund och planera morgondagens trip till Ven, packat, börjat sy om en kjol (kommer bilder), städat rummet, fixat tvätten, sökt jobb..., också sprungit runt en vända på stan. Snackade med fotokillarna på Mattssons foto om jag borde lämna in kameran eller köpa en ny, och vi kom fram till att det var lika bra o köpa en ny.. så det får bli i höst. Sen var jag också inne hos frisören för att snacka hårfärg, Make up Store för att boka make up-rådgivning och letat efter tidningar o annat att ha o läsa i bilen påväg ner till Barcelona.

Ikväll ska jag över till Linnea och se Harry Potter- Phenixordern, som ingen av oss sätt, passande nog inför vårt biobesök på torsdag av den nya Harry Potter filmen.

Föresten så tänkte jag berätta att bloggen mest kommer vara tillför text (eftersom att jag inte har word på min nya dator och därför inte kan skriva av mig någon annanstans), så är ni sugna på bilder hänvisar jag er till http://baris.bilddagboken.se =)

puss o kram
keep on being AWESOME!

Kommentarer
Postat av: chily

SARA HAR BLOGG!!!

jag HITTA DEEJ!

nu ska ja följa denna tjofftjoff!

2009-07-19 @ 19:26:16
URL: http://discofever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0