091210

"Nu ska jag ta tag i allt" är något jag kommer på mig med att säga väldigt ofta. Men nu är det verkligen dags att lyssna till sina egna råd.

En av sakerna som ska ta tags i är bloggen, dvs både utseendet och innehållet. (Även om innehållet inte är min största prioritet nu) för som ni vet så skaffade jag den för att testa mina webdesign-kunskaper i praktiken. Det som jag märkt av på senare tid är dock att mina webdesign-kunskaper och bloggens kodprogram inte går ihop. Just nu jobbar vi bara i dreamweaver, macromedia och ps i skolan, så alla mina kodnings-skills har flygit ut genom fönstret.

Både utseende -och innehållsmässigt är denna bloggen därför fortfarande i nybörjar-status. Får se om jag i framtiden startar om helt på en ny blogg eller om jag fortsätter här.

Tränar upp mina skills i alla fall och utlovar förbättring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0