min livscoach

VAD VILL HAN? kärlek -eller bara sex...

Öka din "T-faktor" -nya nyckeln till drömjobbet

Låt dagsbokstrenden revolutionera ditt liv


Nya COSMOPOLITAN hamna i brevlådan idag, ligger brevid mig på skrivbordet och bara väntar på att läsas. Ska bara skära upp en bit av mammas nybakta äpplekaka men sen kan jag nog inte hålla mig längre: det spritter i lederna efter att få slita upp plasten som omsluter min livscoach. Jag hittade den i brevlådan och funderade över hur mycket av en tankeläsare Cosmo kan vara? Ser ut att vara just vad jag behöver få råd om vid detta specifika tillfället. Underligt, men praktiskt.    

kommer nog en uppdatering på om jag hittade vad jag var ute efter.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0